woensdag 1 juli 2009

Nu snap ik er niets meer van. Ik zag in de Standaard volgend videootje. http://www.standaard.be/video/videoPlayer.aspx?cat=0&subcat=0&videoId=367692
Wat je direct gaat opvallen is de reclame voor Eandis. Je ziet het zelfs voor je de video start.
Maar is Eandis niet een leverancier van energie? En zijn zij het ook niet die vooral energie willen halen uit kerncentrales? Wat doet dat dan als reclamefilmpje voor de videoreportage over het protest van Greenpeace tegen kerncentrales??? Wordt Greenpeace gesponsord door Eandis? Misschien snappen jullie dit. Ik in ieder geval niet.

Ik heb net het videootje zelf nog eens bekeken, even checken of de link goed geplakt was en nu is die reclame ineens verdwenen. Was iemand me voor om dit door te geven? Straf, dit is nu al de tweede keer dat ik iets wil onder de aandacht brengen en dat de kwestie verdwenen is. Is er nog iemand die die reclame op het filmpje gezien heeft?

3 opmerkingen:

E.R. zei

"neurologically speaking, there is no difference between a perception and a hallucination" (Humberto Maturana)

E.R. zei

Bij mij staat de reclame voor Eandis er nog altijd op. Ongeveer 20 sec zelfs en blijft onderaan staan als de video over Greenpeace speelt. Maar dit is normaal. Alle vieo'tjes van DS zullen die dag ad's hebben van Eandis, dus ook het item over Greenpeace, wat dan paradoxaal lijkt!

E.R. zei

ah nee, toch niet! iid heel vreemd!