zondag 26 april 2009

ArtBrussels

Een eerste keer voor mij maar voor de 27ste keer opende ArtBrussels zijn deuren. Meer over dit evenement zie je op http://www.artbrussels.be/

Zeker de moeite waard, ik heb er prachtige dingen gezien, ook mindere maar zo hoort dat.. De enige kritiek die ik heb is kritiek op de infrastructuur. Het was er wat te warm, wat teveel volk naar mijn zin maar dat heb je nu eenmaal met geslaagde evenementen, ik denk dat het een beetje uit zijn voegen gebarsten is.

Ik heb met mijn gsm een paar foto's genomen, jammer genoeg niet meer en is het maar gsmkwaliteit maar zo krijg je toch een idee van wat er te vinden was..



Een collage met politieke boodschappen, de naam van de kunstenaar heb ik niet onthouden (dat geheugen hé)


Levensgroot beeld, bewerkt met polyester vermoed ik. Ook geen naam onthouden





Dit werk was gemaakt op een oude zwartgeblakerde pot waarin de tekening is weggekrast. Het gaf een bijna lumineus effect, een extra dimensie.  Roberto Fabelo


Een werk van Brigitte Waldach, kamerbreed om zo te zeggen.


Een driedimensioneel werk van Antonio Cresp Foix. Het betreft, voor zo ver ik kan zien , kopspeldjes die aan elkaar zijn gesoldeerd. Heel mooi effect. Delicaat.



Eenvoudig maar sprekend door zijn eenvoud.



Geen opmerkingen: