maandag 30 maart 2009

Wie kan mij helpen?

Ik las in de online krantenkoppen dat de Open VLD een website gelanceerd heeft: '10 jaar goed bestuurd'.
Dat wilde ik zien natuurlijk,  vlug eens proberen weerleggen dat het om kiezersbedrog gaat.
Maar ik vind het niet, ik heb nu al 10 minuten zitten googlen op allerlei samenstelleingen van die 10 jaren goed bestuurd maar ik vind niets. Krantenkoppen genoeg waarin het aangekondigd wordt en ver elke lokale website van de vld moeten passeren.
Eric, was het weer iets van NTPA?
Misschien hebben ze er een paar jaar af moeten doen? Werd elk stukje goed bestuur al door iemand weerlegt? Hebben ze met rode oortjes moeten toegeven dat het zo goed toch  niet was?
Moeten ze opnieuw tot 10 leren tellen? Was de 'open' te open en is het gaan lopen?

 Wie kan me helpen, ik zou hen zo graag in hun hemd zetten. Wie vind hun URL?

2 opmerkingen:

eric rosseel zei

Ik hou me niet bezig met dat schorremorrie. LDD zou nu al meer dan Open VLD halen, volgens de peiling van zondag van La Libre Belgique. De PS krigt wel klappen in Bxl, maar niet in Wallonië. De vermomde groenen gaan met alles lopen blijkbaar.

Ben Willems zei

www.10jaargoedbestuurd.be