maandag 30 maart 2009

Gevonden!

Dank je voor de URL van 10 jaar goed bestuur. Het was te simpel om waar te zijn dus. 

Ik heb geprobeerd een deel van die site te bekijken maar ik ben mijn leven nog niet beu. Ik erger me te erg,h et is niet gezond.
Op de site van het goed bestuur probeert Bart Somers  op een vlotte manier zijn waren aan de man te brengen. Zijn optreden doet me denken aan de reclamespotjes die vroeger (misschien nog, dat weet ik niet) getoond werden 's nachts op VT4  indertijd, na de reguliere uitzendingen, waar gekuiste amerikaanse vrouwen en mannen met wollige stemmen hun wonderproducten  aan de man of vrouw probeerden te brengen. Bart is meer dan een beetje gesjeesd als acteur, van zijn capaciteiten als politicus spreek ik niet eens, daar laat hij zelf voldoende zijn 
En wat de inhoud betreft, voor zover ik het kunnen aanhoren; net wat je mag verwachten, de goed nieuws show voor mensen met een kort, heel kort geheugen. Verder ga ik daar niets van zeggen, eigenlijk heb ik daar al veel te veel ruchtbaarheid aan gegeven en het is zeker niet de bedoeling dat je nu gaat kijken. En dat is gemeend, geen lokmiddel. Neen!!! Niet doen, please, blijf daar weg. Ga naar een andere site, google desnoods 'poesjes', lees een schandaalkrant, kijk naar VTM  maar blijf weg van dat zogezegd goed bestuur!!!

5 opmerkingen:

djidji zei

ge weet hé, als ze tegen mij zeggen "vooral ni doen" dan....Maar ik zal het echt ni doen, ik heb er trouwens al fragmenten van op tv gezien.

Ti lli zei

Oef, ik hoop dat iedereen zo reageert. Hoe dan ook, ik zal er een vloek over uitspreken, al wie gaat kijken komt onder de wratten te staan!!!

Piepajoentje zei

Tja, ik ben iemand die, als je zegt NIET doen... het natuurlijk wel gaat doen. Maar ik moet je gelijk geven: je moet al heeeeeel kort van geheugen zijn om in die praatjes te geloven.

Basilius van Zeverkonten-de Pravda zei

Als de psychiaters nu iedereen wijsmaken dat ze géén psychofarmaca moeten nemen, dan zit straks toch iedereen aan de psychofarmaca zeker?

Ti lli zei

Juist, ze moeten dus gewoon hun bek houden als hen niets gevraagd wordt