woensdag 2 mei 2012

koppen

Het loont soms de moeite om stil te staan bij wat de nieuwsbrengers als belangrijk betittelen. Niet dus, om de inhoud maar wat ze juist kiezen. Vanmorgen om 7 uur op het radio 1 nieuws:
Zeven uur, hier volgt  het belangrijkste nieuws: President Obama bracht een verrassingsbezoek aan Afghanistan en door werken aan de Brusselse ring werden auto's beschadigd. Amaai, wat vroeg voor komkommers niet? En dat terwijl er ook écht nieuws was:

'AFFRONTEMENTS MEURTRIERS ENTRE ARMÉE ET EX-REBELLES EN RDC' op La libre,  


Large blasts heard in Kabul after Obama 

visiT  OP AL JAZEERA.


Vlaamse jeugd voelt zich dik, alleen en schoolmoe.


Kamer hakt in op lekkende politici. 


Die laatste vind ik wel leuk, ik stel me daar één en ander bij voor: Politici, rond als balonnen vol met zever  die uit kleine gaatjes ontsnapt. Ik kan me voorstellen dat Kama of Gal die ook zo zien.

2 opmerkingen:

djidji zei

Lekkende politici !
Is de Wever daardoor zo afgevallen..

Ti lli zei

ja, logisch, als je in een ballon prikt...