vrijdag 11 mei 2012

Ik heb de tandarts dus overleefd en dat bijna pijnloos. Die tandarts weet van wanten. Hier heb ik toch liever ervaring dan jeugd hoor ! Maar om het te vieren, enkele tandartsmopjes:
 "Een man ligt op de stoel bij de tandarts. Die ziet een enorm rotte kies. Hij zegt "wat een gat, wat een gat, wat een gat"  De patiënt vraagt "waaom zegt u dat drie keer?" Waarop de tandarts antwoord: "Dat doe ik niet, dat was de echo".

Een vrouw versiert een knappe dertiger in 't café. Het is lust op 't eerste zicht en nog geen tien minuten later liggen ze in haar slaapkamer. Terwijl de man vreselijk zijn best aan het doen is, zegt zij plotseling: "Gek is dat, ik ken je niet, ik weet niet eens je naam en toch denk ik dat je tandarts bent." Waarop de man verbaasd "ja" zegt "hoe weet je dat?" "Sterker nog; ik geloof zelfs dat je een hele goeie tandarts bent." Niet zonder trots geeft de man toe en vraagt hoe ze dat allemaal weet. "Omdat ik er helemaal niks van voel" is het antwoord"


Geen opmerkingen: