vrijdag 8 mei 2009

pedojaagster op haar plaats gezet

Ik kan verstaan dat mensen die zelf slachtoffer geworden zijn van pedofielen of waarvan de kinderen te maken gehad hebben met seksueel grensoverschrijdend gedrag heel erg huiveren van iedereen waarvan maar de kleinste zweem van twijfel hangt of die al dan niet pedofiel is. Maar om dan een chat met een minderjarige als erotisch te bestempelen en dan zijn gegevens op je site zetten met beschuldigen van pedofilie is er echt wel over.

Die mevrouw heeft misschien nog geen chats of smsjes gelezen van jongeren van vandaag? Niet dat ik het goedkeur, ik betreur het zelfs, maar ik vrees dat bij jongeren, en dan spreek ik van zelfs zo jong als 10 jarigen te taal niet enkel erotisch getint is maar zelfs flagrant platte sekstaal is.
Hoe dan ook , de mevrouw kreeg van de rechter een fikse boete. Terecht, de vermeende pedofiel kreeg geen verhoor, geen verweer maar werd door de mevrouw al een veroordeling opgelegd die hem misschien de rest van zijn leven zal opbreken want een slechte naam geraak je misschien nooit meer kwijt. 

Geen opmerkingen: